brak zdjęcia
Jeden z najnowszych sposobów przekonania klienta
Dodano: 2017-02-22Kategoria: Produkcja

Rzeczywistość nie znosi próżni i co rusz udowadnia, że znajdują się nowe sposoby na przyciągnięcie uwagi potencjalnych odbiorców. Takie właśnie zjawisko obserwujemy na rynku promocji i reklamy. Jeden z ostatnich krzyków mody w tej dziedzinie to niechybnie video marketing. Żyjąc w czasach tak zwanej społeczności obrazkowej, możemy się przekonać, że to właśnie obraz najskuteczniej skupia uwagę osób, do których jest adresowany przekaz. Nie ma cienia przesady w twierdzeniu, że z promocyjnego punktu widzenia jeden obraz przekazuje tyle ile tysiąc słów. Ile więc słów jest w sobie w stanie zawrzeć dobrze wykonany materiał filmowy. Nie może więc dziwić, że producenci reklam, osoby odpowiedzialne za przekonanie do siebie klientów stawiają coraz częściej na video marketing. Jest on adresowany w największym stopniu do nieco młodszej części populacji, która częściej i chętniej spędza czas przed monitorami różnych elektronicznych urządzeń. Bez problemu się nimi posługuje i łatwiej wchłania przekazywane treści.